website maker
Általános szerződési feltételek

Preambulum

 A Cadmas Kft. és webáruháza elsősorban ipari, intézményi, kereskedelmi és szolgáltató partnerei számára, másodsorban lakossági vásárlóknak nyújt kis- és nagytételű, csomagoló és higiéniai anyag, valamint kapcsolódó eszköz beszerzési forrást. A partnereket a Cadmas Kft. saját hatáskörben kezelt belső besorolással megkülönböztetheti és eltérő árazású csoportokban, eltérő árakon szolgálhatja ki. A besorolás módosítását a Cadmas Kft. kizárólagosan és egyoldalúan módosíthatja.
A webáruház regisztráció nélkül a kiskereskedelmi bruttó árakat mutatja, míg regisztrált vásárló belépése esetén az ahhoz a regisztrációhoz beállított bruttó árakat jeleníti meg. Amennyiben ez nem a kiskereskedelmi ár csoport, úgy minden terméknél feltünteti a két ár közti százalékos kedvezmény mértékét is, ha van különbség az adott terméknél. A vásárló is kezdeményezheti a kedvezőbb árcsoportba sorolást, ha jelzi a rendszeresség és gyakoriság szerinti mennyiségi igényét, de a Cadmas Kft. egyoldalúan dönt az átsorolásról.


Kedves leendő Vásárlónk, kedves Partnerünk!

Engedd meg, hogy a következő leírást, tájékoztatást a tisztelet megtartásával, de tegeződve „adjuk át” számodra. Kérlek figyelmesen olvasd végig jelen, a „Vásárlási feltételek„ (nevezhetnénk Általános Szerződési Feltételeknek ÁSZF-nek is) című oldalunkat, hogy egyértelműen lásd, tudd hogy működünk, hogyan válhatunk rövid vagy hosszú távon partnerekké. Amennyiben a leírtakat teljes mértékben el tudod fogadni, úgy nincs akadálya a vásárlásodnak. Ha kérdésed merül fel, úgy bármely elérhetőségünkön jelezheted és igyekszünk mielőbb megválaszolni.
Célunk, hogy tisztában légy mindennel, választ kapj mindenre és amennyiben minden pontját elfogadod az itt leírtaknak, s magadra nézve is kötelező érvénnyel, teljes körűen elismered - ahogy mi is ezt tettük -, akkor máris együtt dolgozhatunk. Amennyiben a fentiek nélkül vásárolsz, mi nem tudjuk ellenőrizni, de abban a hitben szolgálunk ki, hogy megtetted és elismerted, így felelősséget csak és kizárólag ennek alapján tudunk vállalni!
Jelen elektronikus dokumentum nem minősül írásban megkötöttnek, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, későbbiekben nem visszakereshető, illetőleg a szerződés nem utal valamely magatartási kódexre. A jelen dokumentum, ahogy a jogszabályok és a működésünk is változik, bármikor előzetes értesítés nélkül részben vagy egészben módosulhat, ezért kérünk, hogy vásárlás előtt olvasd végig. A változásokat igyekszünk a jövőben jelezni, kiemelni, de nem tudjuk garantálni, hogy az oldalon való elolvashatóságon kívül más módon, csatornán is értesítünk róla. Ez különösen igaz a regisztráció nélküli és hírlevél feliratkozást nem választó vásárlóinkra!
Cégünk online, azaz webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával, termékeinkkel kapcsolatban felmerülő kérdéseidre a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk! Keress, kérdezz bennünket nyugodtan! Probléma esetén először hozzánk fordulj, mert mi megoldásra törekszünk és fontos számunkra, hogy elégedett légy!
 A cadmas.hu oldalait bárki korlátozás nélkül, szabad akaratából böngészheti, vásárlás folyamatában véleményét, megjegyzését közölheti. A böngészés, a vásárlás folyamata annak lezárása előtt bármikor megszakítható. Téves megrendelés elküldése esetén kérlek haladéktalanul telefonon is jelezd a tévedést, hogy intézkedhessünk.
 A webáruház oldalán megjelenik a termékek bruttó egységára, a kiskereskedelmi bruttó ár. Látható a minimálisan megrendelhető mennyiség, kedvezmény lehetőség és a termékhez tartozó cikkszám, méret és tömegadatok, a termékről vagy annak illusztrálására szolgáló fénykép vagy fénykép hiány esetén egy sablon kép. Olvashatók a feltételek, cégbemutatás és sok hasznos termék és szolgáltatáshoz kapcsolódó információ, valamint hasznos képek, videók is felkerülnek vagy link-elésre, hivatkozott beillesztésre kerülnek.
 A vásárlási feltételek (köztünk létrejövő szerződés) tartalmi elemei
    Forgalmazott termékeink kategória szerinti besorolása    Üzemeltetői adataink
    Forgalmazott termékeink gyűjtőcsoportos bemutatása
    Rendelési információink ismertetése
    Rendelésed lépéseinek bemutatása
    A megrendelt termék/házhoz szállítási díjának megfizetése
    Házhoz szállítással kapcsolatos információink
    Házhoz szállítás díjszabásának ismertetése
    Csomagok átvételével kapcsolatos teendőid leírása
    Fizetési módok
    Jótállási, garanciális információink
    Az elállási jogod ismertetése
    Elállási jogod gyakorlásának menete
    Regisztráció visszautasítása
    Adatkezelési információink
    Felelősségünk korlátozása
    Szerzői jogaink
    Érvényesség

Üzemeltetői adataink

Cégnév: Cadmas Kft.
Székhely: 4032 Debrecen, Tücsök utca 19.
Levelezési cím: 4030 Debrecen, Bihari utca 7.
Telephely: 4030 Debrecen, Bihari utca 7.
Üzlet –
személyes átvétel helye: 4030 Debrecen, Bihari utca 7.
Nyitva tartás: online 7/24, iroda hétfő-péntek 8:00 – 16:00 óráig
Adószám: 12115060-2-09
EU adószám: HU12115060
Bank számlaszám: Raiffeisen Bank 12052705-01049097-00100001
Cégjegyzék szám: 09-09-004136
Kibocsájtó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Érdekképviselet: Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@cadmas.hu, skype: cadmaskft
Telefonos elérhetőség: +36 30 624 8833
Kapcsolattartó: Pető Valéria
Ügyfélszolgálat és panaszok kezelése telefonon vagy e-mail-ben munkanapokon:
                                              8:00 - 16:00 óráig.
 

Forgalmazott termékeink gyűjtőcsoportos bemutatása

Webáruházunkban fő irányként műanyag és papír csomagolóanyagokat, csomagoláshoz használt anyagokat és eszközöket, valamint higiéniai és konyhai anyagokat (nem élelmiszer!), eszközöket forgalmazunk. A termékek körét folyamatosan bővítjük, esetenként törlünk is, így az itt megjelenő leírás csak általános tájékoztatásodra szolgál.

Az alapanyagok között nagy sűrűségű és kis sűrűségű polietilén (HDPE és LDPE), polipropilén, textil, vinil, fém, fa, papír, újrahasznosított és a társított anyagokat is megtalálod. Az alapanyagokat a konkrét termékeknél tüntetjük föl, illetve érdeklődésedre tájékoztatunk a konkrét megrendelésed, beszerzésünk, beszállítónk függvényében.
A termékeket főként magyar és EU-s gyártóktól, forgalmazóktól szerezzük be. Amennyiben közvetlenül saját importunkban érkezik a termék, arra a hatályos jogszabályok szerint a termékdíjat azonnal megfizetjük. Belföldi gyártó termékére a gyártó fizeti meg jelenleg a termékdíjat. Ezzel tehát jelezzük, hogy a bruttó árak nálunk a termékek termékdíját is tartalmazzák!
A megjelenített termékeket online, a webáruház ezt támogató felületén többféle átvételi és fizetési lehetőséggel rendelheted meg. A megrendelés online folyamatát a megrendelés megerősítése előtt bármikor megszakíthatod, a kosár tartalmát elmentheted egy későbbi folytatáshoz. Igényed esetén e-mailben, telefonon, személyesen is megrendelheted vagy megvásárolhatod a termékeinket. A termékek nagy többsége a telephelyünkön folyamatos készletezéssel, változó mennyiségben rendelkezésre áll, így megrendelésedet az ilyen termékekből személyes átvétellel, nyitvatartási időben azonnal biztosítjuk, míg házhoz vagy címre szállítva 1-2 napos érkezéssel várhatod. Hétvége, ünnepnap miatt ez csúszhat. Ahhoz, hogy teljes bizonyossággal tudd, mikor veheted át, kapod meg a konkrét terméket, kérj telefonon információt, hogy a termék valóban és a megrendelt (általában nagyobb) mennyiségben szabadon rendelkezésedre áll-e. Az előre utalásos fizetés során minden esetben megvárjuk a bankszámlánkra érkező jóváírást és azt követően indítjuk el a kiszállítást.

Forgalmazott termékeink kategória szerinti besorolása


A jelenlegi 2015.06.24-i állapot szerint. Mivel ezt is módosíthatjuk, így aktuálisan a webáruházunkban, jobb oldali blokkban tudod elolvasni.

 A kategóriákban készítettünk gyűjtő kategóriákat is, melyekben a kategória név és alkategória név ráutalása szerint összegyűjtöttük a releváns termékeinket. Ezzel Neked akarunk segíteni, például ha a horgászatnak hódolsz akkor tudd, hogy mi mit javaslunk és más horgászok mit szoktak vásárolni. Ez nem teljeskörű, ezért érdemes szétnézned más kategóriákban is, termék, szín, méret, stb. paraméterek vagy igényeid szerint. A webáruház rendelkezik keresővel és részletes keresővel, melyet a felső sávban találsz meg. A beírt szó vagy szám alapján segít gyorsan megtalálni a keresőbe írtakkal egyező, vagy azt tartalmazó termékeket.

 Kategóriáink tehát az alábbiak
    Akciós termékek
    Többet olcsóbban
    Eszközök - gépek
    ulith termékek
    tesa termékek
    Paclan termékek
    Választás segítő funkciók szerint
        Élelmiszer csomagolás anyagai
        Összefogás és egységképzés anyagai
        Raklapos csomagolás anyagai
        Személy és ruhavédelem anyagai
        Áruvédelem anyagai
        Tisztaság anyagai
    Választás tevékenység szerint
        Horgászoknak ajánljuk
        Vadászoknak ajánljuk
        Kirándulóknak ajánljuk
        Hajósoknak ajánljuk
        Könyvelés, irattárolás
    Választás termék és méret szerint
    Alufóliák
    Tasakok
    Tasakok simítózárral
    Füles, hordtasakok
    Okmánytasak
    Zsákok
    Frissentartó fóliák
    Papírcsomagoló
    Húscsomagoló
    Ragasztószalagok
    Ragasztás
    Pántolás
    Gumigyűrűk
    Sztreccsfóliák, nyújtható fóliák
    Hab és légpárnás fóliák
    Síkfólia és tömlő
    Hullámpapírok
    Kordonszalagok
    Kozmetika szolárium
    Higiéniai termékek
    Egyéb

Árainkat bruttóban, azaz ÁFA-val növelt értéken tüntetjük fel. Termékeinket jelenleg 27 %-os ÁFA terheli, de előfordulhat hogy olyan terméket is felveszünk, amely más ÁFA kulcs alá esik. A konkrét terméknél minden esetben az arra érvényes ÁFA-val számoljuk a bruttó árat. Az ÁFA kulcs a webáruházban nincs külön feltüntetve, de egyszerűen visszaszámolhatod, ha a bruttó árat elosztod a nettó árral. Például: 508 Ft a bruttó ár és a kosárban látod hogy 400 Ft nettó. Végezd el az osztást, azaz 508/400=1,27, majd 1-1,27=0,27 és 0,27*100= 27, azaz 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz. A kiállított számlánkon természetesen nettó, bruttó és áfa összeg is feltüntetésre kerül.

A termék ár minden esetben kizárólag a termék árát tartalmazza és annyiszorosan amennyi egységet választottál. A termékdíjat, amennyiben a termék termékdíjköteles, szintén tartalmazza az ár. Minden más költség, szállítás, utánvét, terjedelmesség, stb. külön kerül felszámításra szintén bruttó módon. A kosárban már lehetőséget kapsz az esetleg felhasználható kuponod érvényességének ellenőrzésére és kedvezményének felhasználására. Kupon beváltásának feltételeit és a kuponkedvezmény tartalmát az adott esetben írjuk le Neked. Mindig olvasd el figyelmesen! Az akciókat szintén külön, esetenként jelenítjük meg az oldalainkon.
Személyes átvétellel a termék árán kívül nincs más közvetlen költséged. A kifizetés módja, például előre utalás vagy kártyás fizetés téged is érinthet a bankod díjhirdetménye alapján. Ha házhoz szállítást választasz, akkor az alábbi, súly (tömeg) sávozott költségekre számolj. Megrendelésed utánvétes szállításával bruttó 381 Ft többlet költséggel számolj. Terjedelmes csomag, például légpárnás fólia vagy hullámkarton tekercs vásárlása esetén a szállítást végző szolgáltatók további díjat számolnak fel, így erre további, bruttó 1.270,- Ft díjat számlázunk feléd.

Termékek tömege –tól-ig és a bruttó szállítási költség

-tól -ig bruttó költség
0 kg 10 kg 1 270 Ft
10 kg 20 kg 2 032 Ft
20 kg 30 kg 2 794 Ft
30 kg 40 kg 3 556 Ft
40 kg 60 kg 4 572 Ft
60 kg 80 kg 6 350 Ft

Nagyobb tömegű, terjedelmes termék vagy raklapos szállítási igényed konkrét szállítási költségét előzetesen telefonon tudjuk kalkulálni neked, a szállítóink bekért ajánlatai alapján. Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és dönts a megrendelésről az aktuális információk alapján.


A termék árán felül tehát a házhoz szállítás díja is téged terhel. Megállapodásunk szerint Debrecen közigazgatási területén 12.700,- Ft bruttó összeg feletti megrendelést díjmentesen is kiszállíthatjuk. Sürgős esetben érte jöhetsz vagy egyeztetjük mikor tudjuk szállítani. Amennyiben sürgősen kéred és ezt biztosítani tudjuk a szállítási kapacitásunkkal, úgy 2.000 Ft bruttó szállítási költséget számlázunk feléd.

Igyekszünk minden küldeményünket biztonságosan csomagolni, hogy sérülésmentesen vehesd át. Külön csomagolási költséget nem számolunk fel! Amennyiben te határozod meg a csomagolás módját, felhasznált anyagokat és mennyiségét, úgy a szerint csomagolunk neked, de ennek anyagköltségét fel fogjuk számítani, ha az eltér az általunk egyébként is alkalmazott mód, anyag és mennyiségtől.

 Rendelési információink ismertetése

Webáruházunkban a vásárlást nem kötjük a regisztrációdhoz, azonban ha azt szeretnéd, hogy a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát kelljen összeállítanod, korábbi vásárlásaidat megismételhesd vagy abból egyszerűbben és gyorsabban új vásárlást kezdeményezhess, szükséges lesz a regisztrálásod. Emiatt is ajánljuk számodra akár a Facebook azonosítóddal, akár saját választásoddal történő regisztrációt, de a regisztrációd és az adatszolgáltatásod teljesen önkéntes.

Persze a regisztrációnak más előnyei is lesznek, hiszen regisztrált vásárlóinknak a kupon kedvezményeket, vásárlásaik utáni pontgyűjtést, kedvező felhasználást, beváltást, ajándékakciót és más kedvezményeket fogunk létrehozni. A regisztráció során, amennyiben rendszeres, nagyobb mennyiségű vásárlásokat tervezel és gyártó, viszonteladó, végfelhasználó vállalkozó vagy, vállalkozásod van, kérlek egyeztess velünk e-mailben vagy telefonon, hogy kedvezőbb árkategóriába sorolhassuk regisztrációdat. Ezzel azonnal látni fogod a termékeknél, hogy a normál webáruházi árainkhoz képest, hol mennyivel kedvezőbb áron fogod kapni a termékeket. Ezt százalékosan és az eredeti ár áthúzott feltüntetésével is figyelemmel kísérheted.
Áruházunkban a rendelésed leadása első sorban online, szükség esetén telefonon, e-mailben és sms-ben is lehetséges. Az online rendelés 7/24, azaz heti hét napon át és napi 24 órában lehetséges a szerver és internet üzemeltetők mindkét oldali zavartalan működése esetén.
A beérkezett megrendelésed telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. A beérkezett megrendelésekről a webáruházunk e-mailben automatikus visszaigazolást küld.
Megrendelések feldolgozása hétfőtől – péntekig 8:00-12:00 óráig történik, szombaton, vasárnap vagy ünnepnap leadott megrendelésedet csak az azt követő munkanapon teljesítjük.
Ügyfélszolgálatunk esetenként telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelésed. Általános teljesítési határidőnk, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
A termék szállításának időpontja esetleges raktárhiány esetén annak függvényében alakul,
hogy az adott termékre milyen szállítási határidőt tud vállalni beszállítónk vagy mikor érkezik be az import szállítmányunk. Ha nem tudjuk raktárról, azonnal biztosítani a termékeket, dönthetsz úgy hogy vársz a teljesítésre vagy lemondod a megrendelést. Az egyedi, neked rendelt, gyártatott terméket nem raktárról, de a megállapodott szállítási határidőkkel teljesítjük.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos színárnyalatnyi és csomagolásbeli különbségek előfordulhatnak, így csak illusztrációként szolgálnak.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések elutasítására részben vagy
egészben, ez azonban kizárólag abban az esetben fordulhat elő, ha a termék a beszállítónk alapanyaghiánya vagy kapacitáshiánya miatt, esetleg a termék beszüntetett gyártása, megszűnése miatt nem beszerezhető vagy tartozásod áll fenn a Cadmas Kft.-vel szemben. Ilyenkor haladéktalanul igyekszünk tájékoztatást adni és alternatívákat is keresünk, ajánlunk számodra.

Részben történő teljesítésre kizárólag a Veled történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az

összeg azonos módon, kivéve ha írásban és azonosítható módon máshogy nem kéred. Amennyiben máshogy kéred, ellenőriznünk kell a kérő jogosultságát például céges és személyes okmányok bemutatásával, hatályos cégkivonat és nyilatkozat bekérésével. Ez kényelmetlen lehet számodra, de a pénz küldőjének, partnerünknek az érdekét és biztonságát is ez szolgálja.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Megrendelés elküldésével elfogadod a Cadmas Kft. jelen Vásárlási feltételeit (Általános Szerződési Feltételeit).

Rendelés lépéseinek bemutatása

     A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba.
    Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheted a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válaszd a „kosár frissítése” gombot.
    Szállítási/fizetési mód kiválasztása következik, kérdés esetén keress bennünket telefonon
    Megrendelés, ha mindent rendben lévőnek találsz
    Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztráltad magad akkor be tudsz lépni. (A megrendelés elküldéséhez nem szükséges a regisztráció.*)
    Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelésed, előtte azonban még egyszer ellenőrizd a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz a megrendeléssel együtt.
    E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz.
    A beérkezett megrendelésed telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve szükség szerint egyeztetjük az adataidat!
*A megrendelésed elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretnél, hogy a jövőben regisztrált felhasználóként be tudj lépni és azonnal el tudd küldeni a megrendelésed a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül, tedd meg nyugodtan! A Facebook azonosítóddal is be tudsz jelentkezni és tudsz regisztrálni, ahogy Neked könnyebb. Fontos, hogy ügyelj az adataid pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján készítjük a számlád, illetve szállítjuk a terméke(ke)t. A regisztrációt csak egyszer kell végrehajtanod, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell megtenned.

Csak a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapokat áll módunkban feldolgozni és csak abban az esetben, amennyiben a valóságnak megfelelő adatokat tartalmaz (teljes név,pontos e-mail cím, telefonszám, cím).

Az adatok hibás bevitelét a megrendelés telefonos vagy e-mailben való visszaigazolása folyamán mi is tudjuk korrigálni, minden esetben egyeztetjük az adatokat és helyesbítjük azokat, amennyiben szükséges.
Hiányos adatok bevitelére a Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása közben figyelmeztet a rendszer is, amíg nem pótolod a hiányzó adatokat, addig nem is enged továbblépni.
A hiányos adatokkal leadott megrendelésed nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.
Az e-mailben történő visszaigazolás 48 órán belül meg kell, hogy történjen, kérjük, hogy kísérd figyelemmel, hogy megkaptad-e a visszaigazolást.
Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége, esetlegesen érdemes megvizsgálnod a spam-jeid fogadó postaládád, mappád is.
Webáruházunk postafiókcímre nem fogad megrendeléseket és nem küld csomagokat.
Amennyiben a termék rendelhető, vagy előrendelhető a "kosár" aktív, tehát a termék belehelyezhető. Amennyiben az adott termék átmenetileg nem rendelhető, abban az esetben nem tudja kosárba helyezni. Ha mégis erre van szükséged, érdeklődj telefonon, mikortól lesz elérhető a termék.
 A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának megfizetése
 Minden esetben egy számlán tüntetjük fel és a termékkel együtt, azonos fizetési módon történik a megfizetése.
 

Házhoz szállítással kapcsolatos információk

 Webáruházunk nem csak online értékesít, ezért a személyes átvétel lehetősége is biztosított.
Belföldi megrendelések teljesítése csomagként – kis mennyiségek esetenként levélként, értéklevélként – posta, MPL vagy más csomagszállító szolgáltató igénybevételével történik.
Jelenleg a csomagjainkat POSTAI ÚTON (MPL) vagy csomagpontra küldjük, s a szállításban partnerünk a Magyar Posta. A szolgáltatók körének bővítése, változtatása miatt nem kerül módosításra jelen tájékoztatónk, de minden vásárlás előtt, illetve a vásárlás folyamatában is választhatod, megtekintheted a szolgáltatások és szolgáltatók lehetőségét.
Szállítás a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül 8-17 óra között munkaidőben történik, ezért célszerű olyan szállítási címet megadnod, ahol munkaidőben tartózkodsz.
A posta kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben nem tudod a csomagot ezen időszakban átvenni vagy Meghatalmazottat sem tudsz megkérni, a csomagot az értesítő cédulán szereplő postán érheted el, ahol 10 munkanapon belül még átveheted. Ennek hiányában a csomag a részünkre visszaérkezik. Ezután a csomagot ismételt postaköltség fizetése mellett tudjuk csak kiszállítani. Amennyiben utánvétes csomagot nem sikerül átvenned, újabb kiküldésre csak előreutalás és újbóli szállítási díj felszámítása esetén vállalkozunk vagy felajánljuk a személyes átvétel lehetőségét telephelyünkön. Termékeinket minden esetben az áru jellegének megfelelően, környezettudatos, pazarlást kerülő, de sérüléstől és hiánytól óvó csomagolásban szállítatjuk.

 Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

 Debrecen közigazgatási területén belül bruttó 12.700 Forint fölötti egyösszegű megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes és szabad kapacitástól függően, túrajáratban történik, de legfeljebb heti 1 alkalommal. Ezt az összeget meg nem haladó értékű vásárlás esetén a Cadmas Kft. 4030 Debrecen, Bihari u. 7. alatti székhelyén átveheted vagy kérheted a külső szolgáltató általi csomagszállítást külön költség mellett. Külön kért vagy sürgős kiszállítást telefonon tudjuk egyeztetni és arra egyedi költséget számítunk fel a megrendelés térfogata, tömege, értéke és a távolság, sürgősség alapján, melyet a megrendelővel minden esetben előre egyeztetünk és megállapodunk benne.
Debrecen közigazgatási területén kívül Magyarország egész területére a Magyar Posta Zrt. vagy más futárszolgálat által végezzük a csomag kiszállítást. A költségek csökkentése érdekében igyekszünk a lehető leghatékonyabban, legkevesebb csomagszámmal küldeni az árut.

Súlyhatárok Küldeményenként /címhely és Nettó Bruttó költsége

súlyhatár nettó Ft bruttó Ft
 10 kg-ig 1000 Ft 1270 Ft
 20 kg-ig 1600 Ft 2032 Ft
 30 kg-ig 2200 Ft 2794 Ft
 40 kg-ig 2800 Ft 3556 Ft
 60 kg-ig 3600 Ft 4572 Ft
 80 kg-ig 5000 Ft 6350 Ft
 80 kg felett egyeztetés alapján

Egyéb szolgáltatások, Utánvételi díj/szállítmány
nettó bruttó
300 Ft 381 Ft

Terjedelmes csomag,
(amennyiben a csomag bármelyik kiterjedése meghaladja a 750 mm-t)
nettó és bruttó felár/csomag
1000 Ft 1270 Ft

Az értéknyilvánítás díját 50.000 Ft-ig az alapdíj tartalmazza, efelett minden megkezdett 10.000 Ft után nettó 50 Ft, bruttó 64 Ft a pluszköltség.
A szállítás összes költségét külön tételként tüntetjük fel a számlán, melynek mértéke a fentiekben szerepel.
Módosításra legkésőbb a megrendelést követő munkanapon 10 óráig vagy a csomag feladást megelőzően van lehetőséged.
 Kérünk, a csomagot kézbesítéskor a postai alkalmazott előtt vizsgáld meg.
Esetleges külső sérülésnyomok esetén kérj jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot!

 Fizetési módok

 A feltűntetett árak bruttóban értendőek, 27% ÁFA-t tartalmaznak, azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét, utánvétel költségét, terjedelmes csomag költségét vagy egyedi szállítási megállapodás költségét, az külön fizetendő a szerződésben ismertetett módon.
 Banki átutalással a megrendelésed összegét és a szállítás és egyéb költségét (amennyiben van) előre fizeted. Kérünk a megrendelésszámra hivatkozz a megjegyzésben.

 A megrendelés bruttó összegét tehát az alábbiakban ismertetett módon kell átutalnod:
Cadmas Kft.
Raiffeisen Bank zRt.
Számlaszám: 12052705--01049097-00100001
Kérjük, hogy az átutalásban tüntesd fel a megrendelés számát!

 Amennyiben készpénz áll rendelkezésedre, úgy bármelyik Raiffeisen bankfiókban is befizetheted a fenti számlára, de így se feledkezz meg a közleményben feltüntetendő megrendelés számról. Előfordulhat, hogy cégként rendelsz, de magánszemélyként fizetsz be, ami nem teszi lehetővé hogy összepárosítsuk a két tranzakciót. Emiatt is fontos a megrendelés szám rögzítése és segíthet ha a megrendelő cég nevét is beírod, mint akinek a nevében eljársz mint befizető. A bankfiókok elérhetőségét, címét és nyitvatartását a www.raiffeisen.hu oldalon találod meg.

 A számlát minden esetben a csomagban mellékelve találod, kivéve ha másként nem állapodtunk meg, például más címre küldés. Az elállásról és a garanciáról szóló tájékoztatót elektronikus formában a jelen tájékoztatóban olvashatod el.
 - Pay pal fizetést a megrendelést követően, a megrendelés teljes bruttó összegét előreutalással a Pay pal oldalon kell elvégezned.
 - Online bankkártyás fizetést a megrendelést követően, a megrendelés teljes bruttó összegét
a BORGUN biztonságos fizetést garantáló oldalán végezheted el.
 - Utánvéttel a megrendelés teljes bruttó összegét a csomag átvételével egyidőben kell kifizetned.
 Pay pal fizetés lépései
    A Webáruház oldalán válaszd ki az árut, melynek összegét Pay pal fizetéssel kívánod teljesíteni. Kattints a megrendelés gombra.
    Ezt követően átkerülsz a Pay pal biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez el kell végezned a szükséges regisztrációt, meg kell adnod a kártyaadataidat.
    A kártyaadatok megadását követően a Pay now gombra kattintva elindítod a tranzakciót
    A fizetést követően visszatérsz a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást is kapsz.
 

Bankkártyás fizetés lépései
    A Webáruház oldalán válaszd ki az árut, melynek összegét online bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. Kattints a megrendelés gombra.
    Ezt követően átkerülsz a BORGUN biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez el kell végezned a szükséges regisztrációt, meg kell adnod a kártyaadataidat.
    A kártyaadatok megadását követően, ellenőrizd adataidat, majd elindíthatod a tranzakciót.
    A fizetést követően visszatérsz a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz. A BORGUN rendszere is igazolást küld számodra a fizetés eredményéről.

 Felhívjuk figyelmed a következőkre
A pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. Törvényben megfogalmazottak értelmében kötelező az ügyfél-átvilágítás a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen szerződéses kapcsolat létrejöttekor, illetve a 3,6 millió Ft összeghatárt elérő vagy meghaladó készpénzes ügyletekben. 2013.07.01.-től a 300.000 Ft-ot elérő készpénzes ügyleteknél is kötelező az adatrögzítés.
Ennek megfelelően a törvényes megfelelés érdekében felvehetjük veled a személyes kapcsolatot és kérhetünk az ügyfél-átvilágításban való együttműködésre!

 


Jótállási, garanciális információk

 A Cadmas Kft. részéről garanciát vállalunk minden termékünkre!

Hibás teljesítés esetén
A szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.
Ha a mi hibánkból tévesen nem a megrendelt terméket küldenénk ki, vagy ha a kiküldött termék hibás, a termék visszavásárlásának a teljes költségét mi álljuk.
Kérjük, hogy ilyen esetekben az elállási jog menetéhez hasonlóan, ajánlott küldeményként, csomagként küldd vissza a terméket a számla kíséretében és néhány szóban írd le a visszavásárlására vonatkozó kérésed!
Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, akkor is visszavásárlással kezdünk, közben az újonnan kiválasztott (csere) terméket újból meg kell rendelned.
Hibás teljesítés esetén kérünk, hogy az átvételtől számítva legkésőbb 5 munkanapon belül jelezd felénk a hibát, mert csak ebben az esetben tudjuk a terméket teljes költségátvállalással visszavásárolni (az eredeti szállítási költséget és a visszaküldés költségét is)!

 Termékgarancia

 Amennyiben a megvásárolt termék, anyag a gyártási hibára visszavezethető okok miatt felhasználásra alkalmatlan vagy aránytalanul nagyobb munkaráfordítást igényel a használata, úgy a kézhezvételtől számított 1 hónapon belül vagy a hiba kiderülése után haladéktalanul küldd vissza a címünkre és mi vállaljuk az anyag kicserélését. Az anyagok és eszközök eltérő tárolási és felhasználási körülményeket igényelhetnek, melyet a csomagolóanyag és eszköz választása során díjmentes tanácsadás alkalmával is közlünk. A nem megfelelő tárolás (például fagyveszélyes anyag megfagyása) vagy szavatossági időn túli tárolás (egyes ragasztószalagok túltárolása) is okozhat felhasználásra alkalmatlanná válást. Erre nem terjed ki a garanciánk és az alkalmatlan anyagok megfelelő környezetkímélő megsemmisítése, ennek költsége is téged fog terhelni. Eszközök esetén gyártási hibára visszavezethető ok miatt 12 hónapon belül cseréljük az eszközt. A használatból eredő kopásra, elhasználódás miatti meghibásodásra, nem rendeltetésszerű tárolásra és használatra nem terjed ki a garanciánk.
Amennyiben a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatod áruházunkban.
A garancia nem vonatkozik a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra mint pl.: karcolások, vágás, peremsérülés, eldeformálódás, törés, szakadás, vagy nyomódás, ütés, hasadás, szúrás stb. miatti felhasználási vagy esztétikai hibák. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.
(A garancia hatályán kívüli javításokat nem vállalunk!)

 Az elállási jog ismertetése

 (Kivonat a jogszabályból, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet)
A fogyasztó a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló tizennégy napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
    szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a tizennégy napos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
    olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
    olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
    hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
    hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
    szerencsejáték-szerződés esetében.

 Elállási jog gyakorlásának menete

 Cserelehetőség, visszavásárlás /elállási jog/ átvételtől számított 14 napon belül!
Csomagküldésen keresztül történő vásárlás esetén a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz.
Ha a kiszállított terméket bármilyen ok miatt nem találod megfelelőnek, az átvételt követő 14 napon belül küldd vissza címünkre a számla mellékelésével!
Fontos, hogy megőrizd a vásárlásról kiállított részletes számlát, amit minden esetben a csomagban találsz, kivéve személyes átvétel vagy eltérő címre küldés megállapodása esetén. A számla egyben a garancialevél is!
Amennyiben élni szeretnél az elállás jogával annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban: e-mailben vagy postai úton.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailben történő jelzés alkalmával pedig az e-mail időpont kijelzését.
Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a jelzésed, így tudod igazolni a postára adás dátumát.
 

Így küldd vissza a terméket
Kérünk, hogy a terméket ajánlott küldeményként vagy normál csomagként add fel a címünkre (ne utánvéttel, mert az így visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni)!
A termék esetleges hiányosságait és sérüléseit minden esetben megvizsgáljuk.
Kérünk, hogy a csomagban küldd vissza az eredeti számlát, mely egyben a garancialevél (a biztonságod érdekében mielőtt elküldenéd másold le magadnak!) és írd meg, hogy kéred az áru visszavásárlását.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült csomagolási és szállítási költségek téged terhelnek, s a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! Például eszköz kipróbálás.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítjük a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Cadmas Kft. Pay pal utalás esetén a vásárló által megadott Pay pal számlára, banki utalás esetén a Vásárló által megadott bankszámla számra vagy postai úton visszatéríti a termék vételárát (a banki utalás költségét átvállaljuk).
Amennyiben több termék volt egyszerre megrendelve, az elállási jogod részben (pl. csak egy termékre) is alkalmazhatod.
Téged ezen felül semmilyen egyéb költség nem terhel!
Kérjük ide címezd a visszárut: Cadmas Kft. 4030 Debrecen, Bihari u. 7.
A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseit.
A megrendelésednek, azaz a velünk kötött szerződésednek a teljesítése során a 17/1999. kormányrendeletnek megfelelően járunk el.

Regisztráció visszautasítása

 A Cadmas Kft. részéről jogosultak vagyunk visszautasítani regisztrációs igényed, amennyiben látszólag valótlan vagy hiányos adatokat adsz meg a regisztrációs űrlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra következtethetünk, hogy a regisztrációd célja nem a webáruházunk rendeltetésszerű használata. Mint Cadmas Kft., jogosultak vagyunk a regisztrációd törölni, amennyiben a webáruházunk használata (böngészés, illetve vásárlás esetén) során részedről vélt vagy valós visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlelünk.
Mindazon vásárlóink esetében, akik utánvéttel rendelt áru átvételét nem biztosítják és emiatt az áru visszaérkezik telephelyünkre, az okozott költségek miatt letiltjuk az utánvételes fizetési lehetőségét.

 Követelés kezelésünk bemutatása

Cégünk a Cadmas Kft. a lejárt kintlévőségeit alábbi módon kezeli:
A fizetési határidő lejárta után "fizetési emlékeztetőt" küld partnerének, melyben egyeztetési lehetőséget biztosít a tartozással kapcsolatban. A tartozás kiegyenlítésével a folyamat befejeződik.
Késedelmes fizetés esetén a Cadmas Kft. egyoldalúan megszünteti a nyitva szállítást és kizárólag készpénzes vagy előre utalásos módon szolgálja ki a partnert.

A tartozás fennmaradása esetén a Cadmas Kft. saját hatáskörben az alábbi lépéseket teszi meg.
1. - külső követeléskezelő céget bíz meg és átadja a tartozással kapcsolatos információkat a megbízott számára. A behajtás várható költségeit a követelés kezelő előzetesen megküldi kötelezett felé, aki dönthet a tartozás költségmentes kifizetéséről vagy nemfizetésével hozzájárul a behajtási folyamat folytatásához.
2. - a késedelem 20 naptári napot meghaladó eseteiben a Cadmas Kft. a partner adott évi késedelmesen fizetett számláival kapcsolatban az adott üzleti évben késedelmi kamatot számít fel.
3. - a késedelem 30 naptári napot meghaladó eseteiben a jogszabálynak megfelelően a Cadmas Kft. felszámítja a "Behajtási költségátalány" díját minden partner által késedelmesen kifizetett számlájára.   

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Beszállítóink, Partnereink és Munkatársaink védelme érdekében a kintlévőségeket kezeljük!